Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Fjellheimen Camp 2, erfaringer


Røros Guide

Anbefalte innlegg

Har  en kompis som selger et nesten ubrukt ett, det er noen år gammelt.  Er dette et ok telt? Synes det var lite lufting på det når jeg satte det opp i stua? Hvordan funker det i praksis? Skal brukes høst og vinter.   Har ett ca. 12 år gammelt telt jeg kjøpte gjennom bladet Villmarkliv som er helt genialt som brukes som sommertelt vet ikke fabrikat faktisk.... Men det har god lufting, men mangler plass for bagasje, og det er litt trangt når kona skal være med.

Takk for tips! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, aktiviteten skrev:

Stort sett, noen ganger sammen med en bitteliten kone.

Ikke undervurder plassen en liten dame kan ta i et telt 😂 just sayin 

Jeg har ikke kjempemye erfaring med teltet (kun SL og kun 3 og 4 pers). Men jeg synes det er veldig enkelt å sette opp og er romslig for størrelsen. Og det har tålt mye vind for min del. Aldri vært plaget av kondens men jeg har kun brukt nyere versjoner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.