Gå til innhold
  • Bli medlem

Verdig erstatter for Breheimen II?


WertyGaius

Anbefalte innlegg

Jeg har en Bergans Breheimen-bukse som er i en slik forfatning at jeg er sikker på at de fleste hadde kastet den for 3-4 år siden.

Men ikke denne karen, nei! For han har nemlig ikke funnet noe å erstatte den med. Nå er det stort sett bare huller og gaffa-teip der det før var dermizax. Det er vel unødvendig å påpeke at plagget lekker som en sil... 

Saken er den at jeg har for vane å surre litt rundt i Børgefjell fra tid til annen. Det medfører blant annet kryssing av elv(er). Breheimen-buksa holdt tett under slike kryssinger, i tillegg til at den har sidelommer. Nå virker det som mange bukser enten mangler membran, eller har kvittet seg med sidelommene. Sidelommer er et must for den som liker å bære rundt på multiverktøy, fortomsspoler, mobiltelefon, energibars og annet slikt raskt det er greit å ha i lomma.

Jeg vil ha en god membran OG sidelommer!

Forslag til ny bukse mottas med stor takknemlighet :) (helst i farger som ikke roper "HER ER JEG!")

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.