Gå til innhold
  • Bli medlem

Hammer

Anbefalte innlegg

Annonse
2 minutter siden, martin.m skrev:

Tusen takk for veldig fin turrapport @Hammer! Er en del år siden jeg har fartet rundt i områdene du skriver om, og de turene har alltid vært i ally'en. Fikk jaggu meg lyst til en tur på beina i femundsmarka nå ::-) 

Det er vel bare å dra det? :D 
Kunne tenkt meg en lengre tur på sen vinteren der. Ringer du kjerringa mi, og jobben min og sier at det bare må bli sånn?

  • Liker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hammer skrev:

Det er vel bare å dra det? :D 
Kunne tenkt meg en lengre tur på sen vinteren der. Ringer du kjerringa mi, og jobben min og sier at det bare må bli sånn?

Jeg kan utstede sykemelding til deg, jeg. Skriver noe om alvorlig, akutt fjell/tursyke og fare for NDD (Nature Deficit Disorder (https://www.psychologytoday.com/us/blog/people-in-nature/200901/no-more-nature-deficit-disorder)

  • Liker 2
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, martin.m skrev:

Tusen takk for veldig fin turrapport @Hammer! Er en del år siden jeg har fartet rundt i områdene du skriver om, og de turene har alltid vært i ally'en. Fikk jaggu meg lyst til en tur på beina i femundsmarka nå ::-) 

Man går glipp av mye om man bare er i kanoen ja! Har også hatt noen ukesturer i kanoen i Rogen, Revsjøen og Røa området, men i å ble det noen turer til fots, og det blir det også neste år, så får kanoen stå!  Heldigvis bor på Røros, så har kort vei!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.