Gå til innhold
  • Bli medlem

Åletjønn eller Trollsvann?


John Inge Frantzen

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk!

Jeg tenkte å ta meg en overnattingstur nå på lørdag og har sett meg ut enten Åletjønn eller Trollsvann i Andebu området, men jeg har denne gangen dessverre ikke mulighet til å sjekke ut området i forkant så vil bare høre om noen har en anbefaling å komme med?

Planen er å kjøre bil dit så må jo ha et sted å parkere også skal jeg traske inn i skauen med sekk og sette opp camp med hengekøye i nærheten av vannet et sted, har også planer om å ta med fiskestanga for å teste lykken litt.

Gjerne spesifiser hvilken ende/side av vannet du vil anbefale du mener kan passe best, ettersom det begynner å bli litt kjølig og det skal regne ut fredagen og litt også på lørdag så ønsker jeg helst ikke traske alt for langt før jeg kommer til camp området, men vil jo selvfølgelig komme meg litt unna folk og hus....ikke noe fan av å campe rett ved en tursti heller, men det kan være vanskelig å unngå har jeg skjønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.