Gå til innhold
  • Bli medlem

Varme vintersoveposer som kan slås sammen


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en god varm vintersovepose. Jeg har brede hofter/er ganske tjukk. ;) Og synes fort at soveposer blir både kalde og trange. Jeg tenker derfor at jeg gjerne vil ha en pose med så lav komfort temperatur som mulig. Hvilken pose er varmest (uten å bli alt for trang).

Tenkte også å ta med meg ungene på tur i vinter, og vil gjerne dele pose med begge to. Jeg har en høyre- og venstrepose til sommerbruk, så har pleid å ha minstemann oppi hos meg da. Men eldstemann har nå kommet over gleden over å ha egen barnesovepose og synes det er urettferdig at det ikke er plass til henne sammen med oss. Så jeg ville prøve å finne en løsning på det også når jeg først skal kjøpe nye vinterposer. Er det mulig å koble sammen tre poser? 

Med en stor pose er det jo enklere å kle på seg nedi posen også, tenker jeg så det blir mindre kaldt å stå opp. Tar gjerne imot andre tips til ting jeg bør tenke på når jeg skal sove ute med barn i kulda...

Hva slags vinterposer burde jeg kjøpe til barna? De er ikke på langt nær så frosne som meg ;), så de kan kanskje klare seg med noe billigere, men jeg vil jo være sikker på at de ikke fryser også. Tenkte å kjøpe full lengde for at de skal kunne kobles sammen med min og vare i mange år. Tenker at det bør være greit å bare knyte den sammen litt under føttene om de skal sove alene... eller fungerer ikke det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.