Gå til innhold
  • Bli medlem

Bok ønskes kjøpt


turgåer1

Anbefalte innlegg

Annonse
På 31.3.2019 den 6.59, SiriTyb skrev:

Synes dette var en helt ok pris for 3 kjempedflotte bøker! Gikk på en handlesmell jeg også.  

Hva er egentlig prisen for de 3 bøkene +frakt?

De er kanskje bedre på bøker enn hjemmesider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Omnilite skrev:

Hva er egentlig prisen for de 3 bøkene +frakt?

De er kanskje bedre på bøker enn hjemmesider..

Om du kjøper nå så betaler du 690,- for to bind og kartmappe inkludert frakt. 

Butikkpris blir 1247,- 

Send e-post til [email protected] og be om å få forhåndskjøpt bøkene. 

Leveringstid er begynnelse av juni. 

Endret av Gittiamo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg fikk bøkene mine for noen dager siden. Herlighet 😍

Ikke rukket å gjøre så mye mer enn å kikke litt på en side her, så nå har jeg «skulka» litt på jobb bare for å få fem minutter med glaning. Riktig prioritering 👍🏻 Gleder meg til å bli bedre kjent med bøker og kart. 

BFF249D6-3AC8-4CA7-A284-12C200F3E84E.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser unektelig veldig bra ut!

Jeg fikk et sett levert på trappa personlig av en av forfatterne for noen dager siden, dessverre var jeg ikke hjemme akkurat da, så jeg fikk ikke slått av en prat.

Jeg skal gi bort settet, så jeg biter meg kraftig i overleppa for å klare å unngå å pakke opp og begynne å bla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Omnilite skrev:

Ser unektelig veldig bra ut!

Jeg fikk et sett levert på trappa personlig av en av forfatterne for noen dager siden, dessverre var jeg ikke hjemme akkurat da, så jeg fikk ikke slått av en prat.

Jeg skal gi bort settet, så jeg biter meg kraftig i overleppa for å klare å unngå å pakke opp og begynne å bla..

Ja hørte de leverte personlig. Jeg fikk de til å sende i posten til meg da. Er for mye tyveri av ting som leveres på døra hos meg. Og de etterkom det ønsket. Super service 👍🏻 

Noen kommer til å bli glade 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.