Gå til innhold
  • Bli medlem

Onepot retter som passer på tur


magnum_mauser

Anbefalte innlegg

Det å lage seg god mat på tur synes eg er viktig. Om sommeren (laksefiske) blir det alt for mykje real turmat, då er fiske i fokus og matlaging blir nedprioritert. Men hvis vi stikker avgårde for ei overnatting eller to, har eg gjerne med noko godt i sekken og lager skikkelig mat. Ei stor steikepanne eller ein kjele er eit godt utgangspunkt synes eg, eg har her to oppskrifter eg synes er greie å tilberede i skauen - kom gjerne med fleire oppskrifter!

Dette er oppskrifter som tek utgangspunkt i at ein tek med seg råvarer i sekken, og neppe noko som er aktuelt for dykk som går langt og teller gram.

Portugisisk suppe

Ingredienser:

1 løk

2 gullerøtter

3 poteter

Grønnkål (valgfritt)

Chorizo eller anna spizy pølse av god kvalitet

2 terninger med kyllingbuljong

Salt&pepper

Tilbreding:

Del opp pølse og alle grønnsakane i biter som passer til suppe, steik først pølsene, deretter ha i løk og steik eit par minutter, tilsett gulerøtter og poteter og surr vidare i eit par minutter, smuldre i buljongterninger og tilsett 1 liter vann og kok til grønnsakane er møre - hvis du gidder å ta med grønnkål, tilsetter du det rett før servering. Ei varm og god suppe som smaker nydelig på tur.

 

Kyllingrisotto

Ingredienser:

Lårfilet av kylling

Sjalottløk

Kvitløk

Stangselleri (valgfritt)

Risottoris

Litt kvitvin eller eplejuice

Kyllingbuljong

Parmesan

Meierismør

Salt&pepper 

Tilbreding:

Skjær kyllingen i mindre biter og krydre, steik den eit par og finhakka løk, kvitløk og stangselleri, når løken er blank tilsetter du risen og steiker den litt. Ha i ein skvett juice eller vin og la denne koke inn, deretter tilsetter du varmt vann med kyllingbuljong litt etter litt, denne prosessen skal ta ca 20 minutter. Når retten er ferdig rører du inn parmesan og ein klatt smør. 

Mengden ris og væske tilpasser eg i forkant etter kor mangen eg lager til, eg bruker 1 sjalottløk og 1 fedd kvitløk pr person.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.