Gå til innhold
  • Bli medlem

Valg av turkjøkken!


Yngrav

Anbefalte innlegg

Annonse

Med Whisperlite universal har du en velprøvd og stille brenner som du kan bruke på gass og flytende deivstoff både sommer og vinter.

Er den på tilbud, er det ikke så mye å stusse på egentlig ;)

Har ike prøvd den, men har MSR simmerlite selv, og er storfornøyd med den for slangebrenner å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du allerede har handlet så er det kanskje ikke så interessant lenger, men poenget er at du ikke alltid trenger å kjøpe et ferdig sett fra en leverandør. Du kan lett kombinere brenner og kokekar etter behov og ende opp med noe som passer deg bedre enn om du kjøper et dyrt sett fra en leverandør. Her er et eksempel fra mitt eget lager av kokeutstyr, et lager som i årenes løp har blitt fylt opp med mange rare ting som aldri blir brukt.                                    

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Marius Engelsen skrev:

I dette tilfellet var det kun snakk om handel av brenner (pluss pumpe og drivstofflaske)

Kanskje jeg missforsto da jeg tolket "turkjøkken"  og "Skal bæres i sekk både på overnatting og dagsturer! ( så vekt og volum blir prioritert)"  til å bestå av mer enn bare en brenner. Jeg synes alltid at det er greit å ha med noe å sette på toppen av brenneren for ellers blir det smått med både varm  mat og kaffe.😉

Jeg ser at forslaget ditt bare var til brenner og man må bare være enig i at dette sikkert er et bra valg. Så er det bare å shoppe rundt å finne de delene som trengs i tillegg, og der finnes det jo også mye fint å velge i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.