GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Ny superligt fra Helsport


tshansen

Anbefalte innlegg

Annonse

Mine umiddelbare tanker: 

  • Endelig en ganske Ă„lreit dunspenst fra Helsport!
  • For kald til Ă„ vĂŠre vinterpose for min del, enig med Terka pĂ„ at minimum er 25*c.
  • Ikke mulig Ă„ se fra bildene, sĂ„ jeg ville sjekket hvordan de lĂžser "problemet" med glidelĂ„ser som fester seg i stoffet. Varierer hvor flinke produsentene er til Ă„ ha beskyttelse her.
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

53 minutter siden, Terka skrev:

En hakket hvassere, med t.lim. ned rundt -25°C eller lavere sĂ„ begynner det Ă„ bli interessant som vinterpose. đŸ€” (Har ofte opplevd under -17°C (posens t.lim) i vinterfjellet.)

De har vel dette fra fÞr? https://www.helsport.no/rago-down-x-trem

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

8 timer siden, Terka skrev:

En hakket hvassere, med t.lim. ned rundt -25°C eller lavere sĂ„ begynner det Ă„ bli interessant som vinterpose. đŸ€” (Har ofte opplevd under -17°C (posens t.lim) i vinterfjellet.)

Anser det mer som en sen hÞst/tidlig vÄr sovepose jeg. Egentlig noe jeg har sett pÄ en stund. Og denne er jo en del lettere enn alternativene. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Det stÄr vel i skriften at den stÞrste synd er Ä friste medmenneske over evne. Rago tre sesonger er nesten 400g lettere enn den jeg bruker nÄ og mindre volum sÄ jeg fÄr vente pÄ hva skattevesenet sier i Är, fristende er det. SÄ hÞrer jeg ogsÄ til en utdÞende minoritet som helst kjÞper norsk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Syns posene virker veldig gode med gode vekt til temperatur ratio. SÄ om jeg ikke akkurat hadde handla ny pose for sein hÞst, tidlig vÄr, sÄ hadde disse uten tvil vÊrt noe Ä vurdere.

Liker Ă„ handle norske merker om muligheten er der

 

Endret av tklami
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 1 mĂ„ned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.