Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt hybridtelt ?


Tor-Erik-L-77

Anbefalte innlegg

Snubla over denna saken hos outnorth. Et enmannstelt som kan settes opp på bakken eller som hengekøye? Aldri sett noe slikt før :) 

Med vekt på 2.2kg så pirret det nysgjerrigheten min. Noen som har vært borti detta før? Ubrukelig gimmick eller noe å vurdere? 

Pris på 2 590,- er jo ikke avskrekkende men kanskje litt for billig? :) 

807E8276-1940-4892-A8F3-1CC195351327.jpeg.9cb6cf2d3c401ba8e42379a305185d6f.jpeg5E12C907-B8CA-4735-B922-8754169AC4D0.jpeg.eda9ef1dc76dff5a0a9830b8a9721d8f.jpeg4EC3D2A4-298C-43EC-A856-17A31FD5502B.jpeg.50e26d81c70d2407b6791655307718f3.jpeg

https://www.outnorth.no/crua-outdoors/hybrid?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=DPAno&utm_content=karusell#Green

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En slik konstruksjon vil jo være nisje uansett, men for de som er i nisjen så virker konseptet ikke så ille tatt i betraktning vekt/pris sammenlignet mot dedikerte telt og/eller hengekøyer med tilsvarende funksjonalitet?

Men skjønner dere er skeptiske! Er 95% skeptisk sjøl 😂

Endret av Tor-Erik-L-77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi...det så ut som noe jeg ville hatt i samlingen.

Den veier jo bare litt under min 4 persons tipi, men noen ganger kommer man til steder der man kunne tenke seg å overnatte, hvor hengekøye er eneste alternativ som f.eks skrått terreng vet et vann. Sett i forhold til fleksibiliteten med hvor man kan slå leir synes jeg ikke vekten var avskrekkende, og det virker jo relativt romslig også. Ser jo også ut som om det skal være relativt greit å ankre den i vind siden det er en bridge-hammock konstruksjon.

Prisen skulle jeg klart å forsvare overfor fruen...plassen i den lille leiligheten derimot :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.