Gå til innhold
  • Bli medlem

Folkeaksjonen for NRK P1s friluftsmagasinet.


Anbefalte innlegg

Friluftsmagasinet var også i lang tid tilgjengelig som podcast fra NRK, og var et bra program som tok for seg temaer rundt jakt, fiske og friluftsliv. Men de siste årene ble Friluftsmagasinet mer og mer en slags samproduksjon med programmet Naturens verden, som ikke alltid var like interessant. Når etterhvert omtrent annethvert program handlet om å vandre rundt i botanisk hage og snakke om blomster og planter, da ramlet jeg av.. 😄

Endret av ketilring
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 16.11.2018 den 11.07, Lompa skrev:

Jeg har et par FM-radioer til salgs. Bare å si fra. Skal vi si halv pris eller noe sånt?

Bare et par? :) Jeg har 6 -7 stykker og da regner jeg ikke radione hjemme og i bilen. Har ennå ikke kastet dem. Håper i det lengste, at myndighetere tar til fornuft og snur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.