Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye jaktsko


KjetilO

Anbefalte innlegg

Skittfiske har tilbud på sko, deriblandt jaktsko og dette trenger jeg nye av. Så var det valgets kvaler. I går la jeg inn bestill på Alfa Jerv A/P/S i str 44, fornøyd så langt og spesielt på prisen. 1 time etterpå så prøver jeg mine utgåtte Alfa Jegersko og kommer da fram til at de Jerv-skoene blir for høye. Får lagt inn en avbestilling og dette gikk jo greit. Ut på en av de lokale sportsforretningene i dag og prøve sko. Alt av Alfasko i str 44 viser seg for små til meg så da gjelder 45 i str, fint å fått avbestilt i går da. 

Så nå i ettermiddag ble det bestilt Alfa Bever Pro Advance GTX i min str. Men så har jeg en smule lyst på Lundhags-sko denne gangen og lurer på om noen har erfaringer med disse og hvordan er passformen i forhold til Alfa sine sko?? Jeg har sett endel på Lundhags Jaure II Men's Light High og Jaure II Men's High... 

Noen som har en formening eller erfaring rundt disse skoene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 25.10.2018 den 8.43, Tickle skrev:

Har Bever nå. Har hatt Lundhags Professional tidligere. Bever var gode på bena fra dag 1. Mine føtter fikk mye juling i Lundhags den første tiden. Tørker raskere enn Bever. Kaldere i snø.

Ok, takk for svar. Da går jeg for alfa bever og venter de i posten en av de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.