Gå til innhold
ost

En gapahuk til ettertanke

Anbefalte innlegg

Skjult lenke - logg inn for å se den

her er en byggeanvisning til som de har laget😊 snart aktuelt igjen en regntung mørk november/desemberhelg...

merk at anvisningen tar også for seg klimatilpasning. Noe å tenke på etter helgens uvær..

Endret av dede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 timer siden, dede skrev:

her er en byggeanvisning til som de har laget😊 snart aktuelt igjen en regntung mørk november/desemberhelg...

merk at anvisningen tar også for seg klimatilpasning. Noe å tenke på etter helgens uvær..

Det blir deilig å kunne slå i bordet med at jeg bygger i stilen Organisk pragmatisme og ikke bare er elendig til å lage pepperkakehus 😂

Screenshot_20181016-075509.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av StineHV
      Har du opplevd orrfuglleik noen gang? Jeg gjorde det for første gang nå i helgen og vil anbefale alle og enhver å få med seg dette minst en gang i livet. Helt rått å våkne midt på natta til leiken og å se over 30 orrhaner som "sloss" om hønenes oppmerksomhet VÅR!
      Var for mørkt til å få fanget hanene på film med mobilen, men lyden sier alt. Skru opp lyden
    • Av Tor inge
      Navn: Camp adventure. Shelter (6)
      Kategori: Medlemmenes egne videoer (friluftsliv)
      Dato lagt til: 2016-08-28
      Innsendt av: Skjult lenke - logg inn for å se den

Shelter, Adventure of Norway.
      (Gapahuk.)

• Av Tor inge
      Shelter, Adventure of Norway.
      (Gapahuk.)
    • Av rayun
      Jeg har fra før en Backpacker 1 som jeg ser begrensningene med, men som jeg likevel liker svært godt. Jeg bruker denne gapahuken på mange forskjellige turer.

Bl.a. liker jeg den store åpningen og den relattivt gode høyden.
      Men så ser jeg at Magasinet har en større utgave av et annet merke. Dovrefjell Backpacker pro.
      Så da spør jeg dere, er det noen av dere som har noe kjennskap til denne utgaven, eller kanskje har den og kan komme med noe info på godt og vondt?
    • Av EvenAug
      Jeg slenger meg på trenden med å dele turrapporter her på forumet.

Gapahuk (Ringkollen) - 18.05.2013
      Jeg starter med en liten spontan overnattingstur jeg kom hjem fra i går. Jeg var hjemme hos foreldrene mine for å feire 17. mai. Tilfeldigvis ble det nevnt at skiforeningen har satt opp en kjempeflott gapahuk på et utsiktspunkt i marka, noe som naturligvis trigget turlysten. Jeg fikk lånt litt utstyr her og der av familien da det meste av mitt eget ligger hjemme i Oslo. Reconpacken ble fylt til randen av "kjekt og ha luksus" og elghunden ble motvillig med.

Da jeg kom opp svermet det med mygg, så jeg var kjapp til å fyre opp bålet - og borte ble myggen.

Utsikten er ihvertfall ikke noe å klage over:

Frokost og kaffe rakk jeg før jeg vendte hjemover med en dag mindre å lese til eksamen på

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Skitt Fiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.