Gå til innhold
  • Bli medlem

Tur til Børgefjell juli 2018


ketilring

Anbefalte innlegg

Annonse
10 timer siden, Kjell Iver skrev:

Takk for en superflott turrapport! Vi var i Børgefjell mot svensk side i samme periode og fikk en av disse voldsomme tordenbygene med lyn og regn den 21 Juli. Det er ikke til å spøke med i høyfjellet. 

Ja, man føler seg ganske liten når det blinker og smeller på alle kanter. Denne gangen passerte de verste bygene noen kilometer unna der jeg befant meg, heldigvis - tror det var værre lenger øst ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bay skrev:

Hvor mye "overvekt" hadde du med som du kunne latt ligge igjen hjemme?  
(Tenker da på ting du ikke fikk bruk for under turen)

Ja, jeg fikk heldigvis ikke bruk for førstehjelpsutstyr og reparasjonsutstyr som stangledd, tape, etc. :)

Av klær fikk jeg ikke bruk for hansker og de mellomtykke ullsokkene (Ulvang Spesial).

Av annet utstyr var det myggnettingen og 22mm-objektivet som ble liggende ubrukt.

I proviantposen lå det igjen to poser RiK fiskesuppe samt litt te og kaffe.

Så hvis jeg ser bort i fra førstehjelp- og repkit er det vel rundt 320g med utstyr jeg kunne ha lagt igjen hjemme. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ketilring skrev:

Ja, jeg fikk heldigvis ikke bruk for førstehjelpsutstyr og reparasjonsutstyr som stangledd, tape, etc. :)

Av klær fikk jeg ikke bruk for hansker og de mellomtykke ullsokkene (Ulvang Spesial).

Av annet utstyr var det myggnettingen og 22mm-objektivet som ble liggende ubrukt.

I proviantposen lå det igjen to poser RiK fiskesuppe samt litt te og kaffe.

Så hvis jeg ser bort i fra førstehjelp- og repkit er det vel rundt 320g med utstyr jeg kunne ha lagt igjen hjemme. :)

Hørtes ut som du traff meget bra med pakkingen. Takk for svar :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.