Gå til innhold
  • Bli medlem

Telttur mellom Otta og Støren


annaerbest

Anbefalte innlegg

Neste uke skal jeg oppover til Tr.heim 🌸

Tar en overnatting ute i telt, og trenger tips! Over Dovre tror jeg at jeg dropper, been there done that. Oppdal kunne kanskje vært interessant! Gjerne en plass det går an å ta en løpetur også? Vær ingen hindring 🤓

Tips til noen fine plasser med fantastisk utsikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig du tenker på eksakte plasser, da må jeg skuffe. 😕
Nå har snøen lagt seg ned mot 800 moh. Men, det er meldt mildt i slutten av uken her og helgen. Så lov å håpe at snøgrensen kryper noe oppover. 
Mange fine områder. Har jo alle sæterdalene i oppdal, de er jo fine. ligger ned i skogen med tanke på snø og vind. Ofte flere sæterveier etc. man kan løpe en tur på, eller opp til ymse topper
Forollhogna er jo flott.. ligger snø der også over 900 ish tenker jeg. Var på hytta i helga (Budal) og hadde noe snødryss ned til 500 ish moh. Det forsvant med sola. Mange veier inn her. 
Innerdalen er jo magisk fint. ca 1,5 time fra oppdal.

Du har jo også Hodalen, Os osv. innenfor 2 timers grensen din. Her er det også mange flotte områder. 

Føler kanskje du sitter igjen med flere sp.mål enn svar, så jeg stopper her. hehe 





 

Endret av Hammer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Hammer skrev:

Mulig du tenker på eksakte plasser, da må jeg skuffe. 😕
Nå har snøen lagt seg ned mot 800 moh. Men, det er meldt mildt i slutten av uken her og helgen. Så lov å håpe at snøgrensen kryper noe oppover. 
Mange fine områder. Har jo alle sæterdalene i oppdal, de er jo fine. ligger ned i skogen med tanke på snø og vind. Ofte flere sæterveier etc. man kan løpe en tur på, eller opp til ymse topper
Forollhogna er jo flott.. ligger snø der også over 900 ish tenker jeg. Var på hytta i helga (Budal) og hadde noe snødryss ned til 500 ish moh. Det forsvant med sola. Mange veier inn her. 
Innerdalen er jo magisk fint. ca 1,5 time fra oppdal.

Du har jo også Hodalen, Os osv. innenfor 2 timers grensen din. Her er det også mange flotte områder. 

Føler kanskje du sitter igjen med flere sp.mål enn svar, så jeg stopper her. hehe 





 

Takk takk takk!

Snø er egentlig ingen hindring. Ei heller kulde. Jeg mener jeg er klar for kulda 😛 mer opptatt av en eller annen fantastisk utsikt jeg selv enda ikke er klar over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg turen til Gjevilvassdalen og campe ved Raudøra eller ved stien inn mot Blåhøa. Jogg deg en tur på Blåhøa eller Midtre Gjevilvasskamben.

Evt kjør til Nerskogen og inn Svartdalstjønna. Telte ved Skriktjønnin og jogg deg en tur på Svarthetta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.