Gå til innhold
Tor-Erik-L-77

Primus Multifuel med periodisk feil - Dag for dag tråd (Flyttet fra kjøp og salg)

Anbefalte innlegg

Regner med at Skjult lenke - logg inn for å se den har renset, så man kan nok se bort i fra dette....

Ettersom den fungerer på gass, men ikke fuel så tipper jeg at det er noe med toleransekjeden. Når den blir varm nok, så skjer det noe-->Struping ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
23 timer siden, Marius Engelsen skrev:

Jeg bruker bioethanol til forvarming av 111C med parafin på tanken, og da skal det holde rikelig til det aller meste av brennere på markedet.

MEN 111C har veke i skålen, og kokepunktet til bioethanol er ikke allverdens høyt. Frysepunktet hadde ikke bekymret med når det gjelder forvarmingssprit, det er vel lavt nok på det meste av sprit vil jeg tro. Men kokepunktet kan ha noe å si når der gjelder forvarming i skål uten veke.

Har også prøvd bioethanol nå til forvarming.  Funker bra !

Og renere enn rødsprit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det filteret som du viser i bildet over Skjult lenke - logg inn for å se den, det er noe du har satt inn selv, eller leveres de med filteret som standard oppsett ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.