Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellreven trousers nr 1


Daniel1987

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg kikker også på denne buksen. Etter hva jeg kan lese på fjellrevenshop har denne snøring i bena;

«Benavslutningen har i likhet med Gaiter Trousers en skjult støvelkrok som kan festes til støvellissene og et par maljer som du kan feste snorer eller metallkroker i»

Etter min mening ville den optimale høstbuksen være en Keb-bukse uten stretch, dvs. kun G1000-materiale. Det kan da ikke være så vanskelig å lage en sånn bukse... 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, knuthakon skrev:

Etter min mening ville den optimale høstbuksen være en Keb-bukse uten stretch, dvs. kun G1000-materiale. Det kan da ikke være så vanskelig å lage en sånn bukse... 🤔

Er ikke det ca. "Vidda pro"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er etter min mening i så fall veldig ca. Vidda pro er en finfin bukse, men Keb har et annet oppsett på lommer samt lufting på lår og legg. Den har også en annen snøring ved ankel, noe jeg mener er mer praktisk og totalt sett gjør det til en annen bukse enn Vidda pro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2018 den 23.45, Daniel1987 skrev:

Vil tro vidda pro er en super høst, vinterbukse:) kunne tenkt meg vidda pro med samme lufting som keb. Da hadde man kommet nærme den ultimate buksa etter min mening;) 

Men da hadde også lommene på vidda pro blitt like elendige som på kebbuksa, nemlig framme på låret i stedet for på siden. Men er helt enig, vidda pro hadde vært enda råere med litt lufting!:)

Jeg skal i vinter prøve å bruke keb bukse og jakke til all tørt bruk, med ull under ofc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det leser så er det G1000 eco miks med annet materie stretch. Tatt fra Fjallravenshop Materialnavn: Stretch|G-1000®|Nylon
Yttermateriale: 50% polyamide, 43% polyester, 7% elastane. G-1000 Eco: 65% polyester, 35% cotton.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.