Gå til innhold
  • Bli medlem

telt for byberte


cecilieuk

Anbefalte innlegg

Hei!

For å komme meg litt ut av byen i helgene og med en slunken pengebok har ei venninne og jeg fantasert om bilturer til andre byer og overnatting i telt... Jeg har aldri vært noen friluftsperson eller telt-person (lå vel en natt i hagen i telt som liten jente..), men tenker nå å kjøpe et telt som ser ut litt som det er lagd for "byberter".. Kan noen komme med anbefalinger om dette er noe å kjøpe for enkelt bruk, evt om noen vet om hvor jeg kan få itak i det? Har så langt bare funnet det på Decathlon sine hjemmesider, men der kan man ikke kjøpe det fra..

tenker på "3 seconds air tent" på denne siden: http://seconds.quechua.com/EN/main.html

Håper på hjelp:)

~Cecilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Takk for tipset, jeg ringte dit, men de har bare den minste typen, og det kosta i tillegg 800kr..

Håper fortsatt på feedback hvordan dere tror dette teltet er av kvalitet. Sjekka jo testene på hjemmesida deres, og de virker jo overbevisende nok for ei byberte...

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Jenter fra byen, mindre peiling på telt, En f.eks Jenter fra bygda ?

Eg trur ikkje det er noko problem for deg å slå opp eit vanlig telt :P

Det er vell verdt jobben å bruke 5-10 min på å slå opp eit telt. Det viktige er att man holder seg tørr.

Hvor mange penger hadde du tenkt å bruke på telt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.