Gå til innhold
Heriks

Om funksjonaliteten - best bruk av Klubben (utskilt)

Anbefalte innlegg

Hmmm...

Synes Klubb-løsningen ble litt bortgjemt og kanskje litt ekskluderende (?) , jeg :huh: 

Jeg antar at det er gode grunner til at man ikke oppretter en underkategori "Utfordringer" under f.eks. "Aktiviteter". Men det kunne jo også vært en løsning? Eller?

Eller så kan det være manglende fleksibilitet i min stadig eldre ansamling med hjerneceller, som må få litt tid til å venne seg til det ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 minutter siden, Kjell Iver skrev:

Om du oppretter en tråd her med dine mål, og rapporterer progress i førsteposten og legger ut fra de turene du tar i samme innlegget, så kommer det vel mer frem enn om du peiser alt inn i Hvor har du vært på tur?

Jepp, akkurat det å ha gode alternativer til å poste i den tråden er en fordel. :thumbsup: Men jeg er altså litt skeptisk til om jeg synes at Klubb-løsningen gir noe merverdi for enkeltbrukere og/eller forumfellesskapet ift å ganske enkelt opprette en ny underkategori. Kan hende jeg får en eureka-opplevelse som endrer på det ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport sporing

Outnorth.no Skittfiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.