Gå til innhold
  • Bli medlem

Børgefjell 2019, rypejakt med hytte


Tommy82

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som har tips om rypeterreng med hytte for 4-6 jegere neste sesong?

Hvor i børgefjell ville dere hatt «base» for en 5 dagers jakttur?

veit inatur, røyrvik fjellstyre og visit børgefjell har noen tilbud, men om det finnes noe annet, eller generelle tips, så mottas de med takk🙂🙂 skitt jakt alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du ikke nevner pris og det jo er i samme område av landet kunne du vurdert Plahte sine tilbud. Men man må bla opp!  plahte.no

Ellers har du jo Grane jeger og fisk og Vefsn jeger og fisk, som begge har hytter inne ved Jengelen i Børgefjell. Men under jakta kan det jo være opptatt. Jeg vet mange har sujsess med å ta bare dagsturer fra Simskardet og opp Rørskardet, Biseggskardet og spesielt Golverskardet. Den åpne hytten der inne kan ikke leies men er man heldig er den ledig. Ville også sjekket mulighetene i Hattfjelldal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
På 16.9.2018 den 9.55, Tommy82 skrev:

Gode tips det Kjell Iver, absolutt verdt en sjekk. Tilbudet jeg fant tidligere var jakt+hytte i 5 døgn for 6 jegere, 16500,-

Hei,

Jeg var på Børgefjell i fjor, og skal til Børgefjell i år. I fjor var det Viermadalen, og i år er det Orvassdalen. Utrolig flott natur, masse ryper, og masse regn! Vi ligger i telt, og det går akkurat, sånn komfort og utholdelsesmessig :)  I fjor leide vi viermahytta i noen dager, men i år kom noen oss i forkjøpet - kanskje det er dere? Området er i hvert fall helt knall, og jeg vil gjerne høre om hva du landet på. Det ene bildet fra hytteboka er fra vår tur; det som nevner 200 ryper ;)
Det er litt jobb å arrangere, med fly, bil og båt, men det er absolutt verdt det.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.