Gå til innhold
  • Bli medlem

Gregory Denali Pro 105 erfaringer ?


tolsen87

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med denne sekken ?  Gregory Denali Pro 105 ?

er på Jakt etter ny sekk, har egentlig sett meg ut Ospery Xenith 88 Liter, har i dag en 80 liters sekk, men ser kanskje behov for en litt større sekk til lenger turer. 

vært litt interessert i Denali pro 105 sekken en stund men den er jo ikke så lett og få tak i lenger. 

351_171875972.jpg

Endret av tolsen87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, har i dag xenith 88, og har tidligere eid Denali Pro. Xenith er en mer moderne sekk med med strømlinjeformede funksjoner, hvor Denali oppleves mer tradisjonell.

Men alt det er irrelevant for min del når Denali passet ryggen min dårlig, mens xenith sitter som et skudd. Men det er på meg, du må finne ut hva som passer deg best.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tronn skrev:

Tja, har i dag xenith 88, og har tidligere eid Denali Pro. Xenith er en mer moderne sekk med med strømlinjeformede funksjoner, hvor Denali oppleves mer tradisjonell.

Men alt det er irrelevant for min del når Denali passet ryggen min dårlig, mens xenith sitter som et skudd. Men det er på meg, du må finne ut hva som passer deg best.

ja du sier noe der, Xenith har jeg muligheter til og få prøvd der jeg skal handle den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.