Gå til innhold
  • Bli medlem

Første gang i hengekøye (vg.no)


DROMEDILLA

Anbefalte innlegg

I denne artikkelen er det to damer som aldri har sovet i hengekøye før som sier de har blitt hektet, til tross for litt start problemer. Hva tenker folk om deres erfaringer og ville dere ha gjort noe anderledes? Har kjøpt hengekøye selv men har til gode å teste den.

 

https://www.vg.no/reise/i/Kv9OWG/en-natt-i-hengekye

Endret av DROMEDILLA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driver å pakker til tur nå og har også en hengekøye som ikke har blitt testet enda, som jeg tar med. Men som "varmtvann" nevner, så blir liggeunderlag (Exped downMat 9M) med, samt en tarp. Er spent på hvordan det blir å ligge i den. Blir det ikke noe særlig å ligge i, så flytter jeg bare liggeunderlaget ned på bakken og sover der..

Får satse på at liggeunderlaget er godt nok til å skjerme for kaldluft under. Har ikke planer om å kjøpe noe til å henge under hengekøya som isolasjon, slik jeg har sett mange gjør.

Kanskje man blir hekta, men har min tvil.. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Espen Ørud skrev:

Den artikkelen er omtalt i formet her før,  så anbefaler et slik i formet her for å lese tidligere kommentarer...

Jeg bare antar at slik = søk, og da finner man denne:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.