Gå til innhold
  • Bli medlem

POD 8K justeringsskrue


PaulusT

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et par POD 8K parafinvarmere som jeg bruker på telttur. Den ene av dem har blitt utrolig treig på justeringen. Må bruke masse kraft for å justere veken opp og ned, og noen ganger hopper tannhjulet over hakkene i veken. Har opplevd å få problemer med å slukke siden hjulet bare spinner på veken. Regner med dette ikke er bra for justeringsskruen. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan fikse problemet? Er enda mye igjen av veken. Justeringsskruen ser bra ut sammenlignet med den andre jeg har som fungerer fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det samme problemet på min og om jeg ikke husker feil, så var løsningen å ta ut veken og rense den samtidig som at man får den montert korrekt på plass igjen. Mulig fjær for vekeskrue også har forskyvet seg litt slik at den også må justeres.

2018-09-13 20.37.42.jpg

2018-09-13 20.38.47.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.