Gå til innhold
  • Bli medlem

superlight telt og hund


Trond Arvid Hagen

Anbefalte innlegg

Hei vurderer nå veldig og skaffe meg et reinsfjell superlight 2 eller tre, men har skjønt at dette er tynne og muligens litt skjøre greier. mitt spørsmål er da som følger, har noen her no erfaring med og ha hund inne i ett slikt telt, det er snakk om en rolig hund, vill bunnduken tåle det?. og vill dette teltet tåle god vind på vidda, mitt trysil 3 tålte ikke god vind på vidda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, Trond Arvid Hagen skrev:

et reinsfjell superlight 2 eller tre

Det er en del som melder at 3 personers utgaven er dårligere i vind enn 2 personsutgaven. Vet du at du får mye vind hadde jeg hvertfall oppgradert stengene. Men syns Reinsfjell 2 SL stod greit i vind når jeg hadde det. Men prøvde alltid å sette det i le blant busker og kratt. 

Endret av Memento mori
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Trond Arvid Hagen skrev:

da er reinsfjell superlight 3 innkjøpt, selgeren anbefalte sterkt at jeg også skaffet meg en fotprint, er dette strengt tatt nødvendig, føler litt at vitsen med superlight blir litt borte.

Fullstendig unødvendig. Bruk teltet, når oppbrukt send til helsport så fikser de hull og andre slitasjer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.