Gå til innhold
  • Bli medlem

Andersson PRB 3.5 - noen som har denne?


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å legge inn en tråd om denne på "Hva har du kjøpt nå", men fant ut at laderen kanskje trenger et eget emne. Testen hos TEK var så god at jeg røk på en smell der, men syns kanskje vekten er litt drøy (kanskje), men usikker. Spent på å prøve denne.

https://www.prisjakt.no/product.php?pu=4409746

Ut i fra popularitetskurven har de i hvertfall økt salget etter artikkelen. Jeg fikk bare tak i Rosa. 

image.png

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 måneder senere...

I kommentarfeltet på tek.no, der denne fra Andersson omtales, nevnes RAVPower 26800mAh Portable Charger som et mindre og lettere alternativ. Utfordreren trenger en 30w vegglader med USB-C utgang for å fylle RAVPower'en på to timer. Ellers tar full lading med vanlig type-A USB ca. 12 timer.

Jeg tok sjansen og bestilte begge deler på eBay til en sum av en tusing.

Antar strømkilden må ha større kapasitet enn det den skal lade - ettersom det en våkenatt ved PC'en også ble bestilt en Ulefone Armor 3T med (etter sigende) et batteri på 10300 mAh . Denne ble anbefalt i tråden '"Ny" GPS for vinterturer' og behørig anmeldt på Youtube. Tenkes brukt som turkamerat på fjellturer.

 

nødlader.JPG

vegglader.JPG

Ulefone.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.