Gå til innhold
a_aa

Regnbukse / Skallbukse med full glidelås langs sidene

Anbefalte innlegg

23 timer siden, eifu skrev:

Haglofs LIM skallbukse hadde i hvertfall full glidelås på de gamle modellene

Stryk siste, jeg husket feil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke en bukse, men bestilte denne regnkilten fra Aliexpress, 55 gram og lite volum. Tenkte den kan være fin å slenge på seg om det starter å regne litt på dager jeg ikke forventer noe særlig regn. -20386255951735286390.jpg.d078e26faebdf5cb255269358b2bd905.jpg-2086475179-1930395454.jpg.9a02a15c9bb8fbe651053ee5f9916e59.jpg-5142710791034479252.jpg.f66cf55e4c95da9b1fe8ad0b051aed38.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 minutter siden, Bendikb skrev:

Ikke en bukse, men bestilte denne regnkilten fra Aliexpress, 55 gram og lite volum. Tenkte den kan være fin å slenge på seg om det starter å regne litt på dager jeg ikke forventer noe særlig regn. 

Dette hører vel heller til under "Hva har du kjøpt nå"-tråden, en her inne som handler om bukser med full glidelås langs beina?:laugh: Sikkert et brukbart kilt å ha med seg på tur uansett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 minutter siden, Rogavel skrev:

Dette hører vel heller til under "Hva har du kjøpt nå"-tråden, en her inne som handler om bukser med full glidelås langs beina?:laugh: Sikkert et brukbart kilt å ha med seg på tur uansett!

Du har nok rett, men tenkte formålet med tråden var å finne regnbukser som lett kan taes av og på. Derfor tenkte jeg at denne kilten som også gir samme effekt vil være til nytte for noen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider