Gå til innhold
  1. Tiur3

Tiur3

• Lignende innhold

• Av Lyckeboden
      Har hatt feilfrie soveposer gjennom flere år. Mammut-Ajungilak Goose Bay Winter. 
      På siste tur hadde jeg et uhell hvor glidelås kjørte seg fast i regntrekket. Måtte røske den ut og skapte da antakelig en svakhet i glidelåsen. I løpet av natten så røk hele låsen. Den hadde fått en brekk. For å holde varmen og kunne bruke posen effektivt måtte jeg være kreativ. Jeg fjernet den ene delen av toveislåsen som var ødelagt, snudde den nederste låsen, tredde den på ny, og tråklet en stopper nederst i posen. Fungerer nå helt feilfritt (som enveis lås), men har sendt en epost til Mammut for å høre om mulighetene til å få tak i en ny toveis lås.
      Dersom jeg ikke får noe tilbake.... har dere noe forslag på hvor en slik kan skaffes?

• Av Leif88
      Hei hei! Sitter og ser på fjellsport at de har Lars monsen klæra og med rabatten vår så blir jo ikke prisen så alt for ille. Men er det noen som har testa de? Er de for varme til sommerbruk er det tettsittende, Evt andre kommentarer? 
      Når lurer jeg på denne buksa og klæra. Så trenger ikke informasjon om klatremusen og norrana bukser takk
    • Av borgern
      Hei
      Så vidt jeg husker er det noen her som har den Woolshell buksa fra Monsen. Skjult lenke - logg inn for å se den
      Hvordan er størrelse på buksa? Er den vid, slank ? Er type Large der samme som "alle andre bukser"
      Brodern ønsker seg til jul. Tenkte å kjøpe den på nett. 
      Han er 183 og passe slank .

• Av Fjellfyren
      Hei!

Jeg kommer fra et sted hvor det regner en del av og på og har til nå hatt glede av lette og enkelt pakk-bare skallbukser.
      Mitt største problem er at jeg ikke er den høyeste fyren og er rundt 170cm høy og har da til gjengjeld kortere ben enn de andre som bruker tilsvarende standardstørrelser.
      Får da høy slitasje på buksebenene på skalltøyet mitt og det kan være litt ukomfortabelt i bruk da buksene er for lange.

Lurer derfor på om det er noen her inne som har noen tips/erfaringer med merker som selger skallbukser i short model eller med kortere benlengde?
      Hvis noen kjenner til noen merker som også har god vannsøyle/gore-tex er jeg veldig takknemlig for anbefalinger!

• Av Walle
      Hei godtfolk. 
      Jeg kjøpte en Haglöfs softshell bukse for en tid tilbake som jeg har blitt utrolig glad i og som brukes til alt av aktiviteter. Det være seg fra aktiviteter i slalåmbakken til gymsalen. 
      Det siste viste seg å være en dårlig ide.. trodde først jeg hadde brent/svidd buksa, men er ganske sikker på at den kanskje ikke tålte at jeg sklei bortover gulvet men vi spilte impuls-innebandy 😂

Så for å redde stumpene av denne fantastiske buksa, håper jeg det kan sys på noen lapper av passende stoff/materiale på begge knærne slik at nåværende hull dekkes, og at den er rustet for nye utfordringer. 
      Spørsmålet er derfor om noen har tips til systue eller lignende som har peiling på slikt, og som dermed kan utføre arbeidet beskrevet arbeid?
      Var i kontakt med en lokal systue, men ble ikke overbevist om å kle av meg buksa og overlevere den til dem for utbedring.. Så håper noen av forumerene har noen tips 🙃
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.