Gå til innhold
  • Bli medlem

Syntetisk vinterpose for frysepinne


Anbefalte innlegg

Annonse

Har hatt en Helsport Alta tre-sesongs og utslitt, inne i en Iglo sommerpose. Alta for små folk og Iglo’en for store folk. Det har fungert ok ned til -10. 

Men blir det kaldt så vil ikke posene regulere temperaturen. Nå som jeg har dunpose så har jeg merket hvor bra en pose kan isolere, og ikke minst regulere. Så på vinteren for min del fremover blir det Warmpeace Viking 600 inni en Helsport Tyin syntetpose. Da har man en slags dampsperre og beskytter duna mot fuktighet. Sov med denne kombinasjonen i vinter ned til -16 (på downmat 9cm) og det var godt og varmt. Merka ikke at jeg sklei av underlaget og sov rett på snøen til og med 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fremt vekt/volum ikke er kritisk så slår jeg et slag for mammut denali eller tyin. Bombesikre poser som ikke koster skjorta. Her får du mye for pengene. Jeg er frysen av meg men har aldri vært kald i min tyin pose (MTI 5)

Så fremt du i tillegg har et skikkelig liggeunderlag også da for det er også viktig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.