Jump to content
IGNORED

Norrøna med 7 års garanti


Bjørn J
 Share

Recommended Posts

Jeg hadde meg en tur i Outlet butikken til Norrøna i sommer. Å samtlige produkter jeg vurderte å kjøpe hadde defekte borrelåser på enten ankler, i livet eller rundt håndleddene. Så helt strålende at de velger å gå for 7 år. Meldt meg på dette programmet selv. Har jo litt norrøna klær, men holdt meg litt unna pga jeg føler kvaliteten ikke står i stil med prisen.

 

Link to comment
Share on other sites

4 timer siden, Bjørn J skrev:

Så de solgte klær med alvorlige feil? Hva sa betjeningen da du kommenterte det?

Det ble ikke sagt noe... alvorlige feil er jo opp til øyet som ser. "det har vært noen partier med dårlige borrelåser" ble sagt. Men når man prøver en jakke og borrelåsen rundt ermene går opp av seg selv når du presser hånden litt mot. Eller strammingen i livet på en rekke bukser, går opp av seg selv når du bøyer deg ned eller strammer buksen litt for mye. Det er rett og slett så dårlig at jeg er litt skremt. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutter siden, tklami skrev:

Da får du kjøpe og sende rett på service fra butikken hahaha

Det har vært fristende... kjøpe en utgått modell, i håp om få nyere modell tilbake :-D Men jeg har flere kompiser som har godt med norrøna produkter. De har slitt med hull i lommene (bukser) dårlige borrelåser, glidelåser som ikke fungerer optimalt osv.... Det er egentlig helt katastrofe. Når man kjøper produkter som i utgangspunktet koster en halv nyre, er det helt utrolig at de ikke har bedre kvalitet gjennom alle detaljene på hele produktet. Hva faen hjelper det om Goretex'en er tett om borrelås og glidelås streiker etter litt bruk. 

Jeg fikk min første Bergans jakke for 15 år siden, denne har jeg enda. Ikke en knapp, borrelås eller glidelås har vært dårlig. Brukt den siste årene som arbeidsjakke (tømrer) Jeg har de siste årene hatt alt for mange Bergans produkter og ikke et produkt har vært problemer med. Norrøna.... not so much! Alle buksene 4 stykk, en short, en jakke har vært problemer med. Jeg har 2 termo/flece produkter som ikke har vært noe problem med. Så da kan man saktens spørre seg... Er norrøna verdt det? Redder de seg med god service/reklamasjonsrett? Jeg sitter ikke igjen med en god følelse rundt Norrøna dessverre 

Link to comment
Share on other sites

22 minutter siden, Bjørn J skrev:

Du må være registrert som medlem hos Norrøna for å få den garantien:
"As a Loyalty member, you will extended the product warranty on all new products from 5 to 7 years, so you can rest assured you’ve got gear for years to come"

Men er dette en strategi for å flytte fokus eller få negativ omtale for en del av produktene som ikke holder mål i forhold til prisen man betaler? 🤔

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, and privacy rules Privacy Policy