Jump to content
IGNORED

Norrøna med 7 års garanti

Bjørn J
 Share

Recommended Posts

2 minutes ago, tshansen said:

Det ble ikke sagt noe... alvorlige feil er jo opp til øyet som ser. "det har vært noen partier med dårlige borrelåser" ble sagt. Men når man prøver en jakke og borrelåsen rundt ermene går opp av seg selv når du presser hånden litt mot. Eller strammingen i livet på en rekke bukser, går opp av seg selv når du bøyer deg ned eller strammer buksen litt for mye. Det er rett og slett så dårlig at jeg er litt skremt. 

Da får du kjøpe og sende rett på service fra butikken hahaha

1 hour ago, tshansen said:

Det har vært fristende... kjøpe en utgått modell, i håp om få nyere modell tilbake :-D Men jeg har flere kompiser som har godt med norrøna produkter. De har slitt med hull i lommene (bukser) dårlige borrelåser, glidelåser som ikke fungerer optimalt osv.... Det er egentlig helt katastrofe. Når man kjøper produkter som i utgangspunktet koster en halv nyre, er det helt utrolig at de ikke har bedre kvalitet gjennom alle detaljene på hele produktet. Hva faen hjelper det om Goretex'en er tett om borrelås og glidelås streiker etter litt bruk. 

Jeg fikk min første Bergans jakke for 15 år siden, denne har jeg enda. Ikke en knapp, borrelås eller glidelås har vært dårlig. Brukt den siste årene som arbeidsjakke (tømrer) Jeg har de siste årene hatt alt for mange Bergans produkter og ikke et produkt har vært problemer med. Norrøna.... not so much! Alle buksene 4 stykk, en short, en jakke har vært problemer med. Jeg har 2 termo/flece produkter som ikke har vært noe problem med. Så da kan man saktens spørre seg... Er norrøna verdt det? Redder de seg med god service/reklamasjonsrett? Jeg sitter ikke igjen med en god følelse rundt Norrøna dessverre 

Der stiller jeg helt motsatt, har ei Bergens jakke som nå lekker som ei som sil mens norrøna har holdt tett