Gå til innhold
  • Bli medlem

Firebox eller Bushbox


vetting

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en ny kvistbrenner. Har en kina-kopi fra før, men tenkte jeg skulle kjøpe "the real deal" :) Det står til nå mellom to forskjellige.

 

Firebox G2-5" Deluxe Combo Kit

Det er vel denne jeg har mest lyst på. Det jeg liker med denne er de mange mulighetene til oppsett, fine grillmuligheter. Den ser robust ut. Det som jeg ikke helt liker er vekten, den er ganske tung med sine over 900 gram. I tillegg er matinghullene for kvister små, sett bort fra toppmatingen.

 

eller

 

Bushbox LF set

Det jeg liker med denne er at den er lettere, og har et større matehull.

 

Noen som har erfaringer med disse?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
35 minutter siden, vetting skrev:

Noen som har erfaringer med disse?

Ovner hvor du få lagt kvistene på tvers av hverandre brenner bedre etter min erfaring. Da blir det mye lettere å finne kvist, behøver ikke være så tørr for å få et bra resultat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.