Gå til innhold
  1. RoyN

RoyN

2. Memento mori

Memento mori

3. Dutton

Dutton

4. tklami

tklami

• Lignende innhold

• Av Strilaliv
      Junior i huset har vore så uheldig å få hol i hengekøya si. Korleis reparerer eg dette best?
      Kan eg bruka reparasjonslapp frå jervenduk? Må eg kjøpa noko anna? 

• Av Humbug
      Min ruslebror Asbjørn, hans hund Tyri, og jeg har vært på en medstrømsekspedisjon i Sølendalen. Videobevis her:
      Og to ferdige episoder av en nært forestående trilogi i fem deler her:
      Skjult lenke - logg inn for å se den
    • Av Rino Holt Larsen
      Topquilt er kjøpt
      Heisann
      Om noen der ute har en topquilt til hengekøye til salgs, så er jeg interessert i å kjøpe.
      Helst syntetisk isolasjon, men sier ikke nei til dunfylt.
      Topquilten bør tåle minimum tre sesongers bruk, gjerne ned mot 7-8 minusgrader.
      Kan vippse før forsendelse.
      God sommer

Mvh
      Rino HL
      Fredrikstad
    • Av Bene
      Familie på fire som ønsker turtips. Har telt og hengekøyer. Ønsker ikke å gå langt, men ha bil i nærheten og gjerne forflytte oss fra dag til dag. Ønsker utsikt (vidde, fjorder, fjell, høyder) , nærhet til vann. Bor i Vestfold, og tenker en grense på max 40 mil i omkrets. Noen som har gode og konkrete forslag?
      Mottas med takk! 
    • Av Memento mori
      Skjult lenke - logg inn for å se den har kommet med Segl i XL til 499 inkl oppheng, må jo være en knallpris.

Den ser ut til å være i god kvalitet, som Amok tydeligvis er. 

Samme opphenget som på de nye Draumr køyene. Enkel og rask å sette opp ingen karabiner, ulempen er at du kan glemme igjen opphenget. 

Bør muligens lage en ridgeline til den. Da blir bøyen rett hver gang. 

Testet den uten å ta av skoa, bare for å strekke ryggen. Det merkes at det er kaldt i ryggen uten isolasjon. Men den er lett. Blir nok med i sekken på dagsturer, hvor det er fint vær og det er muligheter til å strekke ryggen. 
      Det er ingen instruksjon bare masse advarsler. Litt liten pakkpose etter min smak. 
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.