Gå til innhold
zimwalker

Børgefjell - en uke pluss

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, zimwalker skrev:

Ingen bilder tatt, har ikke kamera og smartelefonen var ikke med ut, kun en liten Nokia med laaaang batteri levetid. Fiske; vel mulig jeg var for utålmodig og/eller hadde feil farge på spinner og sluk/skje som jeg prøvde med (kobberfarget/sorte prikker som jeg har fått fisk med før). Får øke utvalget i slukboksen nå da. Ved Jetnamen fisket jeg bare litt om kvelden da jeg slo leir, været var for dårlig til at jeg orket mer neste dag, bare pakket og gikk. Er ikke sportsfisker, ikke en som står i timesvis og kaster, bare en som noen ganger tar med stanga på tur når det høver seg og slenger snøret uti når jeg nå først er der liksom. Det primære var turen og utelivet, så at det ikke ble fisk var ingen katastrofe - selv om det jo er gøy når det skjer (og stekt ørret er veldig godt så klart).

Jeg kjenner meg godt igjen i den beskrivelsen.. Er ikke så nøye for meg heller sånn sett. Men mark er ikke dumt... Trenger bare en krok og en søkke av noe slag så har du fisk over natta. Vi opplevde at en stor en hadde dratt så mye at den hadde daua på snøret - en skikkelig rugg lå med buken til værs om morgenen. Vi grov den ned, for temperaturen i vatnet var høy.

Jetnamsvatnet er todelt, med en meter mellom (849 og 850), og på den landtangen som deler vatnet er det både dyp kulp, fin teltplass og badeplass, samt  OK fiske..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.