Gå til innhold
  • Bli medlem

Npl -Aiden Hall - Slanket sekken med 100 liter!


Anbefalte innlegg

Annonse

Hvorfor skal alt gjøres så komplisert? Hvorfor ikke bare gå for en gyllen middelvei fra første stund? 😂 

Alstå jeg aner ingen ting om hans motiver eller noe. Han virker som en kul fyr. Synes det er tøft at de drar unna på en NPL. 

Bare synes det er en generell ting her inne at jo mer komplisert jo bedre. At det er kult å gjøre ting vanskelig og sært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Gittiamo skrev:

Hvorfor skal alt gjøres så komplisert? Hvorfor ikke bare gå for en gyllen middelvei fra første stund? 😂 

Alstå jeg aner ingen ting om hans motiver eller noe. Han virker som en kul fyr. Synes det er tøft at de drar unna på en NPL. 

Bare synes det er en generell ting her inne at jo mer komplisert jo bedre. At det er kult å gjøre ting vanskelig og sært. 

Samd. Keep it simple. 

På den andre side; han er ikkje den første på langtur som sender heim, anten fordi ein har bomma på behov eller fordi sesongen/årstida endrar seg.

Men seriøst, eg kjenner ikkje fyren, men... 165 l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så han på Monsen på tur. Fin fyr. Så ingen kritikk til han herfra heller altså 👍🏻

Antar mye har med sesong å gjøre også. Varmt nå så enormt mye klær trenger man jo ikke. Men generelt ja til å berømme det enkle først og fremst 😀👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, virrma said:

Er ikke Bergans Powerframe 130l da? 

Uansett, bra han har klart å redusere sekken så mye. Skal tro det kjennes godt på kroppen. 

når alt volum benyttes så er den vel på rundt 160l mener jeg å huske

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Phoney skrev:

når alt volum benyttes så er den vel på rundt 160l mener jeg å huske

En kompis som liker å ha med seg salong, tv-møbel og skjenk på tur har en sånn og han sier, ofte og med dårlig skjult stolthet, at den er på 165l.

  • Hehe 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.