Gå til innhold
  • Bli medlem

pannebandJulituren - Reinheimen nasjonalpark


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Annonse
På 24.7.2018 den 12.45, Memento mori skrev:

Flott rapport, men bildene har blitt stutt-tjukkeIMG_0047.thumb.PNG.0f83a5502fd569a4ba7556246433821b.PNG

Edit:Første er fra PAD. 

6B2E3F75-89BA-4FB2-AF03-DC8D9480B00F.thumb.jpeg.42d78fd01c88f4b259888c606f9fb0e5.jpeg

Blir enda værre på iPhone X. Ser bildene ligger på en annen server. 

Vet ikke helt hva dette skyldes. Blir det samme hos meg når jeg holder telefonen vertikalt, snur jeg den til horisontalt blir det bra. På mac og chrome som nettleser funker det.. Andre som har problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anders Eriksen skrev:

Vet ikke helt hva dette skyldes. Blir det samme hos meg når jeg holder telefonen vertikalt, snur jeg den til horisontalt blir det bra. På mac og chrome som nettleser funker det.. Andre som har problem?

Samme problem hos meg. Så vidt jeg har sett er det bare dine poster som blir sånn 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.