Gå til innhold
  • Bli medlem

The North face summit telt


Christer J Dahl

Anbefalte innlegg

Annonse

Har ett North face telt. Road runner 22 eller noe sånt. Kryssende stenger og selvstående, innertelt i fluenetting og symmetrisk med to helt like innganger. Luftig og fantastisk til sommer, tidlig høst. Sover to til tre timer lengre om morgenene enn med helsport tunnel med 1 inngang når det er sol. Slipper badstu. Forsøkte ett helsport telt kalt stjernetind. Det har to like innganger men blir ikke brukt. For meg er luft det som teller. Men det skal sies at jeg camper stort sett i godvær. Har brukt teltet siden 2008. God kvalitet til mitt bruk. Minus er lite fortelt. Jeg bruker teltet stort sett alene og ville nok gått for en 3 mannsversjon om jeg skulle hatt noen med. Jeg og sønnen på 12 går perfekt i tomannstelt. Stor fordel med selvstående telt er at du kan flytte det om du legger deg på en stein. Du tar i enden og løfter hele teltet. Ett slikt telt med tett innertelt for vinterbruk og fluenetting innertelt ville vært perfekt. Da hadde man klart seg med ett telt. 

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.