Gå til innhold
  • Bli medlem

junior sekk til voksen?


Anbefalte innlegg

Jeg har sett meg om på internett etter en ny dagstur sekk på ca. 40 l. Jeg har funnet en sekk som egentlig er beregnet for juniorer (bergans birkebeiner 40 l), med bære system som passer opp til 175 cm, jeg er 170. Er det forskjell på sekker beregnet for junior og voksen utover rygglengde de er beregnet for? Er det bedre å gå for en sekk beregnet for voksne? Er de f.eks. mer robuste? 

 

På forhånd takk for hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er nok lurt å dra i butikk og prøve.

Burde spesifisert i første posten at jeg lurer på om det er en dårlig ide generelt. F.eks. bør ikke voksne bruke løpesko beregnet for barn selv om de er i riktig størrelse, fordi barne og voksenmodeller er forskjellige mht bl.a demping, så jeg lurer på om noe liknende gjelder for sekker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.