Gå til innhold
Tom42

Hvorfor bruker ikke alle en kvistbrenner?

Anbefalte innlegg

Ja, kvifor ikkje. Definitivt min favoritt. Rødsprit stinkar, primus støyar og gas, vel er egentleg litt redd for det. Sjølv om eg har representantar for alle desse tinga, så er det klart av eg likar best ved og når ein ikkje treng varme, så er desse små ovnane fantastiske. Brukar også desse på biltur og har då litt ved, kongler og evt, og litt pellets om eg ikkje skulle finne ved.  Har minste Solo Stove, Silverfire Scout og både stor og liten Firebox(G2 og Nano.) Så effektive. Total forbrenning og maks effekt.

Er litt avhengig av Silverfire sine andre produkt, så brukar dei litt større ovnane heime eller på biltur når eg skal koke litt større ting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du ha større kammer og lenger brennetid, så vil eg anbefale Silverfire Scout. Putt pellets i den og du kan småkoke leeeeeeeenge.

Men ja, skal det berre kokast vant eller halde ting varmt ei lita stund er dei alle minste ovnane perfekte.

Vil du grille i tillegg er det Firebox som er tingen.

Alt til sin bruk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 11.9.2018 den 10.54, ozprey skrev:

Mine kriterier er at den er lett og sammeleggbar.

Skjult lenke - logg inn for å se den

Eg brukar Firebox Nano titanium, men er den for liten, så er Bushbox LF titanium fin. Begge to har hengslar, så dei er lettare å sette opp. Berre å apne opp, i staden for å måtte fikle med separate delar.

Om du spesifiserar bruken litt meir, så kan eg vere meir spesifik. Det er ein grunn til at eg har fleire.

Dei små ovnane kan godt gjere ein stor jobb. Det som kan vere eit minus er først og fremst at du må bruke mindre kvistar og mate rofte/kontinuerleg. Litt større ovnar kan gå leeeeenge med riktig brensel.

Skal det brukast panne over og du vil ha litt i både pose og sekk, midt i mellom ovn liksom, så held eg ein knapp på Silverfire Scout. Bruk i så fall dei ekstra kronene på den mest solide varianten.

Om dette er den primære bruken, så er det primære plusset med dei mindre effektive og åpne ovnane at du kan lettare fyre opp med litt større ved. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om materialet tåler det, så er det fleire kvistbrennarar som fungerar med kull. Ein "gasifier" vil antageleg ikkje gjere det, men der kan pellets vere eit alternativ.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjølv om eg har begynt å teste ut litt andre ting ser ikkje så mange grunnar til å bruke noko anna i dei fleste situasjonar. 

Om ein ser vekk frå Silverfire og Solostove type ting, så synest det er eit stort pluss om ovnen er foldbar. Null fikling. Klar på 2 sek.

Eg har to Firebox Nano, ein standard og ein titanium og dei settast saman saman til det han kallar Overkill mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
25 minutter siden, Dortase skrev:

Jeg tenkte å prøve meg på kvistbrenner, Så bestillte en Firebox G2 original. Vekt på 1 kg er ikke så viktig da jeg stort sett drar på tur med barna, Så det blir ikke lange gåturen uansett. 

Men liker at den kan brukes til det meste! spesielt at det er mulig å grille på den :D

Absolutt. Det geniale med Firebox er nettopp at den er så fleksibel. Du kan og kjøpe ekstrautsyr som ekstra firesticks, større grillrist mm..om du ønskar det. Funkar fint med både ved og kull. 

Oppfinneren har eit relativt stort bibliotek på youtube som viser ulike typar bruk.

Skjult lenke - logg inn for å se den

Titanium versjon er på vei i posten, så eg skulle ha den til jul. Då har eg alle 4 variantane. 😁

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
17 timer siden, Hege P. skrev:

Jeg må faktisk innrømme at jeg angrer på alle primusene jeg har handlet opp gjennom årene nå som jeg har oppdaget kvistbrennerne. :)

👍👍       💪💪  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 timer siden, Dortase skrev:

Nå ble jeg også usikkert på om jeg skal bestille Bushbox XL istede for Firebox G2.... Ser ut som begge er veldig gode men firebox er noe dyrere.

For ved, så er det stort sett berre snakk om å finne den størrelse og vekt som passar best for deg.

Skal du grille med kull.........Firebox.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treng du et bål for varmen kan du jo like godt bruke de til matlaging.

Fordelen med desse apparata er jo at om du berre skal lage mat, varme vann etc.. så kan du gjere det raskt med svært lite og gratis brensel. Firebox gir alle muligheiter medan ting som Solostove, Silverfire Scout, Bushbuddy o.l. er litt meir effektive til sin spesialitet.

Synest det er vanskeleg å gi spesifike anbefalinger. Det er smak og behag.

Eg har som sagt Nano i stål og titan, G2-5" i stål, og ifølge USPS, så er min nye 5" i titan no komen til København. Han ga vel etter og starta produksjonen nylig berre fordi det var så mange som spurte og var interessert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Dortase skrev:

Skjult lenke - logg inn for å se den syntes dette var tøft. Men 499,- blir alt for stiv pris.

Eg har ein til Nano, men det gir vel egentlig ingen høgre bruksverdi. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.