Gå til innhold
Tommy Ström

Vannfylling Veslesmeden & Storronden

Anbefalte innlegg

Vet någon hur tillgängligheten är för att fylla på vatten på topptur i Rondane (Veslesmeden & Storronden från Rondvassbu)? Ska man ha med sig några liter eller finns där gott om vatten?

Tacksam för tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Terka
      Noen som har erfaring på når/hvor fort det legger seg trygg is på Olefjorden?
      Værhistorikken viser stabilt minusgrader siden starten av November og en del kuldeperioder i Oktober. 

(Historikken på Beitostølen målestasjon er det som kommer opp på Olefjorden (som ligger ca 40 meter høyere).)
    • Av HannaLK
      Hei! Halv erfaren tur vander her! Jeg har gått mye tur (m&u telt) men, nå har jeg fått meg en liten tur kamerat som skal være med til våren igjen (Hund) Tenkte på å prøve tur i nær området med mål på Brattberget, Nybygda. Nå for min del så er drikkevann noe jeg tar med og Tabletter til rensing for de neste dagene, men vet at vann på disse type steder ikke er det beste. Mitt spørsmål er bør jeg rense vann for Hunden også eller er de harde nok i magen til å drikke bekk/insjøvann i ett par dager? 
      I Know... overbekymret mat mor. 😋
    • Av Ullski
      Heisann!
      Da er nødvendig utstyr kjøpt inn, og jeg har endelig overtalt fruen til å være med på en tur med et par overnattinger. Vi flytter fra Bergen til Lillehammer for å studere i begynnelsen av august og har begynt å se litt på områder i noenlunde nærhet.
      Jeg fant denne rundturen i Rondane: Skjult lenke - logg inn for å se den og synes den så veldig fin ut med tanke på lengde og terreng.
      Noen som har erfaringer med dette området? Noe vi bør være obs på?
      Takk for all hjelp på forhånd
    • Av Iren84
      Hei! Vi er en familie på to voksne og to barn som leter etter tips til steder vi kan telte, helst ved vann, I Møre og Romsdal. Vi er ikke bevandret og heller ikke vant med lange turer. Men har store ønsker om å komme oss ut i naturen sammen med barna, selv om det ikke er de helt komplekse greiene. Vi har ikke ambisjoner om noen topptur, da undertegnede har EKSTREMT høydeskrekk.  Et pluss er om vi kan kjøre "nesten" frem til leir plassen (det er vel som å banne i kirka her 😉 ) 
      Har dere noen tips om fine turer med disse kriteriene? 
    • Av MortenL
      Planlegger å gå en rundtur i Rondane med 13- og 15-åringen. Gjerne fra nordsiden, med tre til fem overnattinger i turisthytter. Anbefalinger?
      (Ja da, de er begge svært fjellvante, vi har gode klær og godt utstyr, og vi følger fjellvettreglene! )
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.