Gå til innhold
  • Bli medlem

Hardangervidda, Vikbekkfjell 2018


rayun

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei @rayun,  takk for flott og levende turrapport.  Jeg fulgte  deg hver meter.  Du nevner en Akto og hunden Lizz. 

1833582425_10-14Etablertteltleir1307(640x384).jpg.5e640c15c6ad11a7f9241d97c78ba840.jpg

Man skal aldri si aldri, men jeg har nok satt opp teltet ved Holkens bredd for siste gang. Jeg var på Lovisenberg i går og selv om legen skisserte et virkelig stort opplegg for få meg på beina igjen.  Men blås i det.  Å lese det du skrev var som å være der. 

Gratulerer med nytt telt forresten og så en oppakning på 12, 5 kg da.  Sender dg en PM om mine planer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle for hyggelige tilbakemeldinger og tomler opp. Som vanlig har jeg også en film fra turen. Beklager en del vindstøy som skyldes at jeg glemte å aktivere vindreduksjonen på det nye kamera. Så slit dere gjennom nok en sakte film uten action fra Vikbekkfjell.

 

  • Liker 7
  • Takk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, rayun skrev:

Takker alle for hyggelige tilbakemeldinger og tomler opp. Som vanlig har jeg også en film fra turen. Beklager en del vindstøy som skyldes at jeg glemte å aktivere vindreduksjonen på det nye kamera. Så slit dere gjennom nok en sakte film uten action fra Vikbekkfjell.

 

Veldig fin film! 👌😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Thoreau skrev:

Prøvde du mark, forresten?

Nei jeg hadde ikke mark med meg. Har hatt mark på tidligere turer med liten suksess i de høyestliggende vannene der jeg pleier være. De siste årene har jeg ikke hatt med mark. Jeg burde derimot hatt med fluestanga, eller i det minste flue og dupp, noe jeg heller ikke hadde med meg. 

Det varierer med fangsten. I fjor spiste jeg kun en porsonspakke med havregrøt og resten var ørret. i år ble det bare tørrmat. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2018 den 18.16, rayun skrev:

Årets tidligtur til Vikbekkfjell

Et tips er å legge inn på kartet hvor du har vært, da kommer også turen inn under din bruker. 

Det gjør det lettere å finne igjen dine turer, og hvis noen ønsker å se på dine turer sett i forhold til Feks råd du kommer med - kan de verifisere at du har erfaring og ikke bare er en vanlig nettbruker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Memento mori, Takk for tips. 

Så ditt innlegg og bilde fra Synken mandag 25/6. Lurer på om det kan ha vært deg som kom kjørende på MC noe etter at jeg selv hadde ankommet? Tidspunktet og bilde av båten kunne stemme med hva jeg selv så mens jeg gjorde meg klar til tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Memento mori skrev:

Det var nok meg ja, ikke mange på mc på de veiene. Synd jeg ikke viste det var deg, så kunne vi ha slått av en prat. Tok lunsjen der. 

Ja det var kjedelig. Hadde vært veldig hyggelig med en prat ja. La selvfølgelig merke til at MC´en kom, men tenkte ikke på at det var noen fra forumet selv om jeg er klar over at noen her inne også kjører sykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en ypperlig rapport! Pga. varmen så rømte jeg hjemmefra og til fjells i forrige uke. Er ikke glad i slik varme som har vært denne sommeren og det var en lettelse for både sjel og kropp og få puste inn luft med noenlunde normal temperatur igjen. Kulde har jeg ikke problemer med (tar gjerne en teltur i -25), men en slik varme som har vært gir meg en trang til å flykte. Jeg ser det var mye mygg der du var men det var nesten ingen på Haukelifjell der jeg holdt til. Hadde tatt med meg godt med myggmiddel men det var totalt unødvendig. Hadde det som plummen i egget!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.