Gå til innhold
  • Bli medlem

Msr Carbon Reflex 3 - 0,87 kg lettere


Memento mori

Anbefalte innlegg

Annonse

Gode telt, har et MSR Freelite 1 som veier rett under kiloen å det funger konge. Lette å sette opp, selvstående og jeg på 184 kan fint sitte i indianerstilling(om noe heter det?😂)inne i teltet. I å med at jeg ikke telter i vintermånedene ser jeg ingen grunn til å oppgradere mitt 2700kr 1 kilos telt med et Hilleberg til 7 laken å 2 kilo😉 

Det meste av det jeg har kjøpt av amerikanske merker har vært kvalitet, gsi Pinnacle 8’’ stekepanna er helt utrolig, blir brukt til både bål og komfyr, noe tung med 374 gram, men er så lett reingjort og blir det ikke stekefisk så er den så dyp at den fint kan brukes som kjele til koking av vann til kaffe/real. Klarer meg lenge med den panna og en 650ml titankopp på tur.

men lettere ifh til hva ja.....🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Memento mori skrev:

579ABEAA-6173-4954-AF82-B9A071CC4734.thumb.jpeg.c7fe6dec9d74c9b0c96425ce437a84cf.jpeg

Fra en Norsk instakonto. 

Litt blanding av faktisk vekt som er 1.19 kg og at det er 0,87 kg lettere. 

Men lettere enn hva?

Sansynligvis 0,87kg lettere enn et telt som er 0,87kg tyngre 🤣

  • Liker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.