Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp av ny tursekk


maggan89

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg ønsker å kjøpe meg en ny sekk da jeg ikke er fornøyd med den jeg har. Har sett på helsport sin alta sekk på 85l. I min strl så synes jeg ikke fargen er så veldig fin selv om jeg har prøvd samboer sin og synes den var helt fantastisk å gå på tur med. Men kan ikke ha en sekk som er stilt inn til en person på 175 på minimum. Så må ned i s/m. Men stygg farge. Hadde den vært grønn så hadde det vært greit. 

Har sett på Bergans trollhetta 95l. Den kan man justere til riktig strl. Er det noen som har erfaring med denne?

Eller en annen sekk som er veldig god fra 80l og oppover som kan justeres til ei dame på 165? Har hatt prolaps så kan ikke være noen puter som presser på korsryggen som min nåværende berghaus sekk gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
55 minutter siden, TheSleepwalker skrev:

Hva med å ignorere fargen?

Enig. Om det er den blå, så er jo den fargen veldig fin. Og du synes bedre i terrenget. Noe som faktisk er en sikkerhetsfaktor om noe skulle skje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sekken på bildet er Helsport Fjellheimen, Alta sekken er basert på denne. Med så stor sekk som du har spesifisert så synes jeg det er en stor fordel å kunne åpne hele fronten når du skal pakke og for å holde orden og å finne igjen sakene når du er i teltet.. Dette isteden for en sekk med bare toppåpning.

729362214_Sekk1.thumb.JPG.13b343e04252c29642f7ef337cb4ec93.JPG

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.