Gå til innhold
Tiri

Jakt igjen;-)

Anbefalte innlegg

Utstillingspremiering betyr f...all for en jakthund, MEN det betyr mye for en hund det skal avles på!! Det skal ikke mange generasjoner til før du har en ny rase dersom du avler på alle mulige kombinasjoner :shock:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du, jeg tror ikke det er fordi du er jente at det er vanskelig å komme inn på et jaktlag. Mitt inntrykk er at det er svært vanskelig for ungdom generelt å komme med på etablerte jaktlag. (Vet ikke hvorfor jeg tror du er ung, intuisjon??). Dette er veldig synd, for min erfaring er at unge jegere er milevis foran de eldre, spesielt når det gjelder jaktetikk!!

Ellers legger jeg merke til at jenter blir spesielt godt mottatt på skytebanen, og jeg tror et flertall av jegerne ønsker dere hjertelig velkommen på jakt også.

Selv om jeg aldri har jakktet villrein har jeg ingen problemer med å forstå at du liker det spesielt godt, det jeg har lest og sett på film virker å gi store naturopplevelser i tillegg til god mat :oops:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport sporing

Outnorth.no Skittfiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.