Gå til innhold
  • Bli medlem

Norsk Turmat, nytt merke jeg ikke har sett før


tklami

Anbefalte innlegg

Annonse

Dukka opp i 2014 hvor jeg fikk testprøver fra Fjellsport.no, lagde en tråd om det som utviklet seg til en megatråd av en eller annen grunn:
 

Var greie på smak, men ikke helt konge heller. Desserten må man styre unna, for det var ikke bra husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
44 minutter siden, BBerntzen skrev:

Har noen poser i kjellern....

 

Ikke prøv deg. Du la de igjen i bilen min for å spare vekt på flyet sørover etter Stabbursdalsturen i sommer ;-). Jeg måtte jo prøvesmake de på laksefiske litt senere i sommer siden de lå i bilen. Ikke veeeeeeeldig imponert over smaken.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vomfyll, men smaken på de to jeg har prøvd gjør at jeg aldri vil teste det ut igjen. Spiste jegergryte og storfegryte. Den ene smakte bare tomatpurre og den andre bare sopp igrunn. Utseende på rettene var skremmende likt biproduktet av noroviruset. 

  • Hehe 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.