Gå til innhold
  • Bli medlem

Jakter Storørret i skogsvann


AaremJ

Anbefalte innlegg

Hei! Det er noen vann ved hytta som jeg har prøvd i mange år å få ørret som er 1kg+, men bare fått 900gram og nedover. Et av vannene er et forholdsvis mellomstort skogsvann som rommer godt med ørret fra 350g og oppover. Det er ganske så dypt med 5-14,5 meters dybde på vannet, men enkelte grunne partier.

Trenger noen tips på hvilke redskaper jeg burde bruke og hvor på vannet det kan være storørret. Har fått mesteparten av fisken her på spinner, wobbler og sluk. Ser ut som at fisken ikke er veldig interessert i mark. På kveldene koker det på overflaten med ørret og abbor som tar flue, men fluefiske er ikke noe jeg er erfaren til.

Er dorging med synkende wobbler aktuelt? Har mange X-Rap Countdown rapala wobblere (synkende)

(Har båt tilgjengelig) 

Fiskearter(Abbor, Ørekyte og Ørret)

svea.png.87f968738349c0815253c26548254461.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.