Gå til innhold
  • Bli medlem

Jotunheim telt???


Hunthead

Anbefalte innlegg

Hei. 

Skal til å kjøpe nytt telt som jeg primært kommer til å bruke på fjellturer i varmt og kaldt, og vått og tørt. Kommer ikke til å invistere super mye cash, men vil fortsatt ha ett som gjør jobben og som varer.

Datt da over merket Jotunheim som selges av Sport 1, men jeg har ikke noen erfaringer fra dette merket og finner heller ikke så mange tester på det. 

Har noen av dere erfaringer fra dette eller har noen andre anbefalinger i ca samme prisklasse? 3000-5000.

På forhånd takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Hunthead skrev:

[..] vil fortsatt ha ett som gjør jobben og som varer.

Da hadde jeg kjøpt meg et telt av en kjent teltprodusent, og det tror jeg du skal klare å finne i 3-5000 kr. prisklassen. Personlig har jeg veldig sansen for Helsport sin kundeservice, det er nesten argument godt nok for å kjøpe Helsport telt :D Jeg syntes ikke det er oppgitt nok info om de Jotunheimteltene på Sport1 sine sider (høyde, bredde, liggeareal osv. osv mangler såvidt jeg kan se), men husk i alle fall å se på vekta, den er ofte relativt høy på de billigste teltene. 

Ta gjerne en titt i denne tråden også. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotunheim er Sport1 sitt eget merke. Det betyr i de fleste tilfeller «noname» telt av ulik kvalitet de setter sitt eget merke på. Vanskelig å vite hva man får. Vekta er gjerne høy, men materialkvalitet kan være god.

Jeg ville heller kjøpt et telt fra Helsport sin Outlet. Da vet du at du får et godt telt og super service. Sjekk outleten på helsport.no

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.