Gå til innhold
  • Bli medlem

Telt på ebay


Tjktur

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg innbiller meg at det er en fordel å ha bestemt seg på forhånd (telttype, prisklasse, ev. merke(r)) for hvilke telt en ønsker å kjøpe gjennom ebay, siden det ofte kan være lite informasjon å finne om produktene der. Når man har bestemt seg for et par mulige modeller, er det mulig å gjøre gode handler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Thomas E skrev:

Hvilken prisklasse snakker vi her? Det er ikke et must med doble vegger, men veldig mange her på berget foretrekker det. Kan tipse om at Naturehike lager svært bra telt til en ganske rimelig pris. Finnes på aliexpress

Tja. Ikke over 1000. Eller burde jeg gå høyere opp i pris?

Skal sjekke ut aliexpress, takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Knutmae skrev:

Jeg innbiller meg at det er en fordel å ha bestemt seg på forhånd (telttype, prisklasse, ev. merke(r)) for hvilke telt en ønsker å kjøpe gjennom ebay, siden det ofte kan være lite informasjon å finne om produktene der. Når man har bestemt seg for et par mulige modeller, er det mulig å gjøre gode handler.

Bra tips. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2018 den 18.27, Thomas E skrev:

Njææ. Er det snakk om et telt til kun en person? Jeg ville sjekket ut f.eks. dette.

Takk for tips. Er til 2 personer. :)

På 3.6.2018 den 21.32, Mareng skrev:

123friluft.no 👍

Sjekk der :)

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.