Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei alle sammen

Skal en tur til Polen ( Warsava ) nå i sommer. Tenkte å oppsøke en eller flere " sportsbutikker" for mer avansert friluftsliv. Noen som vet om slike, eller hva slags utstyr/merker som er rimelig der i forhold til her?

Annonse
Posted

Mitt første spørsmål ville i så fall vært hva du legger i "avansert friluftsliv"? Dette tror jeg er forskjellig fra person til person. For noen kan avansert friluftsliv være en 3-4 dagers tur hvor du tenker å bygge en gapahuk av det du finner, mens andre igjen kan tenke at dette er en klatrerute på 15 taulengder. Greit med en liten oppklaring på hvilket type utstyr du legger i denne kategorien :) 

I alle fall, jeg var i Gdansk tidligere i år. Jeg var bare noen timer innom et kjøpesenter, men der fant jeg en Mammut-butikk, som hadde det aller meste av produktene til Mammut. På denne butikken var prisene relativt lik med hva du finner i Norge. 

Dersom du er ute etter "merkeprodukter", så tror jeg ikke nødvendigvis det er så mye å spare, men finnes garantert butikker som ikke bare fører merker som Mammut, Arc'Teryx osv. Ikke umulig at du kan finne noen gode kjøp på mindre kjente merker :)