Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiskesluker på Clas Ohlson


HannKatta

Anbefalte innlegg

Annonse

hvorfor styre unna? jeg har fått 2 kvelder på rad med mine kinetic 4grams spinnere. kan så klart være flaks. ikke har jeg veldig peiling på sluker og fiske, men de funka som sagt for meg både 2 kvelder denne uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper alltid slukene der de er billigst, og hva Kinetic angår så har jeg dårlig erfaring med stengene deres, men slukene funker bra. Bronsefarget med røde prikker, både sluk og spinner, fisker bra i lavlandet der det er litt mørk bunn, men blanke sluker og spinnere fisker bra i klart vann med sandbunn. På høyfjellet har jeg god erfaring med sorte sluker og spinnere med gule prikker. Jeg har sett at noen av Kinetic sine spinnere ligner litt på Meps sine, og jeg ville ikke vert redd for å kjøpe dem. 

Det er sikker ikke bare meg som bruker de tradisjonelle ørretslukene og spinnerne, men jeg har registrert at Lars Monsen stort sett bare bruker store fiskeimitasjoner og skjesluker. Men så fisker ikke han og jeg på de samme stedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng

Biltema sine edelfisksluker er ike av den beste kvaliteten (holdbarhet på lakk), men de fisker ekstremt bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.