Gå til innhold
  • Bli medlem

Dyser til primus 210


can

Anbefalte innlegg

Prøve å få ein sannsynlegvis lite brukt primus 210 til å brenna skikkelig, eg har ein Høvik 41 standard med optimus brenner til sammenligningsgrunnlag. Sistnevnte virka som kan smelta pol is men eg skulle hatt 210 en til å fungert skikkelig og. Da eg gjorde var skifta nytt brensel, av med dyså blåste gjennom brenner med trykkluft men da kom ikkje ut noke drit. Deretter fyrte den opp, dårligere effekt enn «pol is primusen» så ut med dyså og inn med ny dysa frå han her https://www.tilleylampsandstoves.com/product-page/primus-stove-jet-nipple då blei effekten endå dårligere, er vel Kina vare, mulig at den fyrste dyså som sto i og var frå samme plass eg kan ha skifta før og. Skjønne liksom ikkje korfor 210 en ikkje fungere optimalt. Ser ikkje ut som den har hatt noke hardt liv. Lurt på om da er dyså/ene eg har prøvd i den som er problemet, og ei kvalitetsdysa, viss da finest noke sånt då, hadde løyst problemet. Noken  som har trua på å skifta dysa at da kan hjelpa, eventuelt kor eg kan få tak i. Har jo Finn hjelmerud, men virka som han basere pensjonen sin på å selga primusdele, men viss da er da som må til så får eg kanskje krypa til korset (Finn) Sjølv om eg begynne å bli litt lei for å vera heilt ærlig. Lure på om eg berre skal få tak i ein coleman eit eller anna men dei går på bensin og er vel noke med dei og, men må ha ein i reserve i tillegg til «polis primusen»

 

 

 

Endret av can
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.